Termeni si conditii

Conditii de anulare

Comanda cursului poate fi anulata cu minimum 5 zile lucratoare inaintea inceperii cursului respectiv. In cazul anularii comenzii cu mai putin de 5 zile lucratoare inaintea inceperii cursului, se percepe o taxa de 15% din valoarea cursului respectiv (contravaloarea cursului va fi restituita fara 15% din aceasta).

In czul in care un curs deja platit este anulat din vina organizatorului, banii vor fi restituiti integral clientului. In cazul in care data unui curs este modificata de catre organizator, iar clientul nu poate participa in noua perioada stabilita, banii vor fi restituiti integral fara a se tine cont de conditiile mentionate mai sus.

Confidentialitate si raspundere

Vanzatorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Cumparatorul sau oricare terta parte o poate suferi ca rezultat al indeplinirii de catre Vanzator a oricarei din obligatiile sale conform Comenzii si pentru daune care rezulta din utilizarea Bunurilor si Serviciilor dupa livrare si in special pentru pierderea acestora.

Prin crearea si utilizarea Contului, Utilizatorul/ Cumparatorul isi asuma raspunderea pentru mentinerea confidentialitatii datelor de Cont (user si parola) si pentru gestionarea accesarii Contului, si, in masura permisa de legislatia in vigoare, este responsabil de activitatea derulata prin intermediul Contului sau.

Prin crearea Contului si/sau utilizarea Continutului si/sau plasarea Comenzilor, Clientul / Utilizatorul/ Cumparatorul accepta in mod expres si fara echivoc Termenele si Conditiile Site-ului in ultima versiune actualizata care este comunicata in cadrul Site-ului, existenta la data crearii Contului si/sau utilizarii continutului si/sau la data plasarii Comenzii.

Vanzatorul isi rezerva dreptul de a actualiza si modifica periodic Termenele si Conditiile Site-ului pentru a reflecta orice modificari ale modului si conditiilor de functionare a Site-ului sau orice modificari ale cerintelor legale. Documentul este opozabili Clientilor / Utilizatorilor/ Cumparatorilor de la momentul afisarii in Site. In cazul oricarei astfel de modificari, vom afisa pe Site versiunea modificata a Documentului, motiv pentru care va rugam sa verificati periodic continutul acestui Document.

Informatii privind siguranta datelor clientilor

In conformitate cu prevederile GDPR – in vigoare din data de 25 mai 2018, datele personale reprezinta orice informatie referitoare la o persoana fizica identificata sau identificabila; in acest sens, o persoana identificabila este acea persoana care poate fi identificata direct sau indirect, in special prin referire la un numar de identificare sau la unul sau mai multi factori specifici identitatii sale fizice, psihologice, mentale, economice, culturale sau sociale.

Aceasta politica de confidentialitate face referire la datele personale ale clientilor nostri, partenerilor de afaceri, altor persoane care ne contacteaza si care ne viziteaza si ale reprezentantilor acestora, potentiali angajati si se aplica tuturor datelor colectate prin intermediul site-ului nostru web, www.academiafo.ro precum si a tuturor celorlalte date personale pe care le colectam prin e-mail sau prin alte contacte offline. Aceasta politica de confidentialitate prezinta:
-scopul pentru care colectam si folosim datele dvs. personale;
-temeiul de prelucrare pentru astfel de scopuri;
-categoriile de date cu caracter personal pe care le colectam de la dvs. si le procesam;
-durata de procesare a acestor date;
-drepturile dumneavoastra in calitate de persoane vizate si modul in care va puteti exercita aceste drepturi;
-cui putem dezvalui datele dvs.personale.

SCOPURI SI TEMEIURI PENTRU PROCESARE SI CATEGORII DE DATE PERSONALE

In contextul interactiunii dvs. cu www.academiafo.ro, dumneavoastra, in calitate de persoana fizica, puteti fi supus activitatii de prelucrare a datelor. Astfel, utilizam datele dvs. personale in urmatoarele cazuri:
1. Daca sunteti client existent sau potential client al www.academiafo.ro:
1.1. Furnizarea serviciilor si / sau a produselor solicitate Noua
Folosim datele dvs. personale relevante pentru a pregati si a furniza serviciile si / sau produsele pe care le comandati de la noi. De exemplu, atunci cand elaboram factura care urmeaza sa fie semnata cu compania dvs., este posibil sa ne bazam pe datele dvs. personale relevante pentru relatia noastra de afaceri.
1.2. Comunicarea cu dvs
Utilizam datele dvs. de contact pentru a comunica cu dvs. cu privire la comenzile dvs. si orice alte aspecte relevante legate de afaceri.
1.3 Procesarea datelor ca obligatie impusa de lege
Este posibil sa procesam unele dintre datele dvs. in contextul furnizarii bunurilor / produselor sau serviciilor solicitate, in baza obligatiilor legale. In acest caz, temeiul pentru prelucrarea datelor il constituie obligatia legala.
2. Daca sunteti utilizator al site-urilor noastre de internet:
Folosim datele dvs. personale pe care le colectam de la dvs. cand vizitati site-ul noastru de Internet, pentru a monitoriza traficul si a imbunatati continutul site-ului. Ne bazam aceasta activitate de prelucrare a datelor pe interesul nostru legitim de a asigura buna functionare a site-urilor noastre de internet, precum si imbunatatirea acestora.
Categoriile de date prelucrate in acest context sunt ora si data accesarii site-urilor web si adresa IP de la care au fost accesat site-ul noastru de internet.
Pentru toate categoriile de persoane de mai sus, putem procesa datele dvs. in contextul modificarilor privind structura sau al operatiunilor/tranzactiilor similare care implica orice entitati juridice afiliate. In acest caz, temeiurile pentru prelucrare pot fi reprezentate de obligatia legala, de executarea contractului incheiat de www.academiafo.ro in contextul unei astfel de tranzactii (daca sunteti parte intr-un astfel de contract) sau de interesul legitim al www.academiafo.ro de a efectua orice tranzactie in cel mai eficient mod (in restul cazurilor).

FURNIZARE DATE PERSONALE

Atunci cand datele sunt solicitate direct de la dvs., www.academiafo.ro va va solicita sa furnizati toate categoriile de date cu caracter personal pe care le solicitam in scopurile mentionate mai sus, altfel nu vom putea sa ne desfasuram activitatea (inclusiv, printre altele, sa va furnizam produsele /serviciile noastre).
Daca furnizati catre www.academiafo.ro datele personale ale altor persoane fizice, va rugam sa le comunicati acestora inainte de aceasta dezvaluire modalitatea in care www.academiafo.ro intentioneaza sa le proceseze datele personale, asa cum este descris in aceasta Politica de confidentialitate.

DIVULGARE DATE PERSONALE

Ca regula, nu vom dezvalui datele dvs. personale unor terte parti.
Cu toate acestea, pot exista unele cazuri in care:
– in cazul in care este in interesul si necesar dvs., dezvaluim datele personale relevante autoritatilor competente, in contextul furnizarii produselor /serviciilor pe care le-ati comandat de la noi.

DURATA DE PROCESARE

Intentionam sa pastram datele dvs. personale pe durata contractului semnat intre parti, precum si ulterior, in conformitate cu politicile noastre interne si obligatiile legale ce ne revin.
In cazul in care datele nu sunt colectate in contextul unui contract semnat, aceste date vor fi pastrate atat timp cat este necesar pentru a indeplini scopul privind colectarea datelor preconizate.

DREPTURILE DVS

In calitate de persoane vizate, GDPR va ofera o serie de drepturi, inclusiv:
-dreptul de acces – aveti dreptul sa obtineti confirmarea ca datele dvs. personale sunt prelucrate de noi si, in cazul unui raspuns afirmativ, detaliile relevante ale acestor activitati de prelucrare;
-dreptul de a rectifica – aveti dreptul sa rectificati datele dvs.personale in cazul in care sunt incorecte;
-dreptul de a sterge datele – aveti dreptul sa obtineti stergerea datelor dvs. personale in anumite cazuri (de exemplu, daca datele nu mai sunt necesare in raport cu scopul pentru care au fost colectate);
-dreptul de a restrictiona – aveti dreptul sa obtineti restrictia de prelucrare a datelor dvs. personale in anumite cazuri (de exemplu, atunci cand contestati exactitatea datelor dvs. personale, pentru o perioada care ne permite sa verificam corectitudinea acestora);
-dreptul de a obiecta – aveti dreptul sa va opuneti prelucrarii in continuare a datelor dvs. personale in conditiile si limitele stabilite de lege;
-dreptul la transferul datelor – aveti dreptul sa primiti datele personale referitoare la dvs., pe care ni le-ati furnizat, intr-un format structurat, frecvent utilizat si care poate fi citit in format digital sau sa transmiteti aceste date unui alt controlor de date.
De asemenea, aveti dreptul de a depune o plangere la autoritatea de protectie a datelor.
Ne angajam sa va asiguram posibilitatea de exercitare a acestor drepturi.

Datele firmei noastre:
Optikline SRL
C.U.I. 24511533
Reg.Com. J12/168/18.01.2021
Tara Romania
Judet/Sector Cluj
Adresa Bragadiru strada Principala, nr. 9, Fundatura
Cod Postal 407336